baran ( تحصیلات : دیپلم ، 21 ساله )

سلام من 21 ام و دانشجو هستم . تا حالا با هيچ پسري دوست نبودم راست اش بخواهيد به نظرم وقت تلف كردن ترجيح مي دم وقتم صرف درس خوندن كنم . اما از بس بعضي از دوستام مسخره ام كردن ديگه شك كردم كه كاري مي كنم درست يا نه؟
به نظر شما اگر يه دختري توي سن من با هيچ پسري دوست نباشه چيز خنده داري؟؟؟؟ضايع است؟؟؟؟ يا عقب مونده است؟؟؟؟؟ لطفا راهنمايي ام كنيد.(نا گفته نماند كه من توي دانشگاهي درس مي خونم كه اكثر هم كلاسي هام پسر هستند ومشكلي در بر قراري ارتباط با پسرا ندارم .)


مشاور (sayed mojtaba navab)

با عرض سلام و آرزوی بهرمندی از نیروی بیکران مهر و محبت الهی ، خدمت کاربر گرامی! نور پاک ایمان در قلب مقدس همه جوانان عالم مخصوصا جوانان ایرانی یاران واقعی مهدی ال محمد مستدام باد. فکر کنم با همین دعا پاسخ شما را داده باشم . نگذارید شهوت هوسرانان و غفلت حکوردلان و بی توجهان دین و ایمان شما را خدشه دار کند. اگر در دنیا بین دو دسته یک خط فرضی بکشیم بین پاکان و نیکان عالم و بین گنهکاران و غافلان عالم فکر می کنید شخصیتهایی چون پیامبران راستین و اولیا و اتقیا و صلحا و شهدا و علمای بالله و...در کدام طرفند و آنگاه به دیده بصیرت و دل بنگریم ما در کدام سمت قرار می گیریم..... بگذریم به خدا پناه ببرید و خ0ود را مزین نمایید به سه شاهراه بزرگی که رهبر مومنین جهان امام خامنه ای می فرماید: تهذیب و خودسازی تحصیل و علم مفید آموزی و ر ز ش سالم در محیط سالم-روح سالم در بدن سالمست. پس با انس و توسل و تامل و عمل به قرآن واهل بیت ع و ازدواج سریع توسط همان توسلات خود را بیمه نمایید و سعی در بیداری نسل جوان نمایید . آن غافلانی که اینچنین می اندیشند را به دیده گناهکاران بی بازگشت ننگرید و به هر طریقی در مسیر حسین ابن علی ع قدم گذاشته انها را هشیار نمایید............یاحجه ع برای مولایمان حضرت حجه ع دعا کنیم تا ایشان هم د رحقمان دعای خاص بفرمایندو یاریمان نمایند......... ان شاء الله خوشبخت و سعادتمند باشید!